VA DE BÒ!

30 Mai 2011

La vida ens porta sempre per on vol. Tot i això, sembla que el meu viatge està ben aprop. De manera que, si l’autoritat marítima em deixa, salparè amb els amics de la Gramantol rumb a Formentera el proper dia 16. D’ahí continuarem viatge fins a Dubrovnik i tornar. Serà un viatge amb moooltes recalades; ja sabeu que el millor dels viatges és, ha de ser, el camí.

Aquest és el meu projecte i el meu oferiment, si voleu navegar amb mí, mireu les dates i per on estaré i buscarem un port on trobar-nos. Es l’hora de les valentes i els valents, Va de Bò!

4 Respostes to “VA DE BÒ!”

  1. quique said

    me n´anava amb tú demà!

  2. QUINA ENVEJA. ALA aNNA, A PATIR.

  3. AMPARO said

    Messina-Dubrovnik. Oh, lalá.
    Quina meravella.
    Això ja està ahí davant. A veure si poguera ser el vorens a Messina. Com et comunicaràs amb la resta del món? Via mail? Via SMS? Via res de res, de manera que no et comunicaràs? Bé, espere ens vejam abans de que comenses el teu viatje vital.
    NOTA: El Jano m’ha dit que vol tornar al barco a sentir la brisa sobre el seu cabell, que a més a més, es cada dia més llarguet…

  4. Vicent said

    Sembla un bo camí

Deixa un comentari

